Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


                                                       Assassin's Creed II

 

Kép

UPlay: Érdemes a www.uplay.com oldalon profilt létrehozni, ugyanis a játék kapcsolódik a Ubisoft saját rendszeréhez is. A játékban az achievementekhez és trófeákhoz hasonlóan UPlay eredményeket is el lehet érni, amikért Ubisoft pontokat kapunk, melyeket elkölthetünk különböző tartalmakra: Xbox Dashboard/PS3 téma, illetve PC-re háttérkép-csomag -- amit országunkból nem lehet letölteni -- (10 pont), Altair ruhája (30 pont), egy exkluzív pálya (40 pont), ami nem más, mint az Auditore család kriptája, és öt dobókés (20 pont). Gyakorlatilag a játékkal megszerezhető 100 pont mind visszaforgatható. A dolog szépsége, hogy nem platformfüggő a rendszer, bármely gépen játszva kapcsolódni lehet hozzá. A cél az, hogy bármely játékban nyert pontokat el lehessen költeni más címekben megnyitható bónuszokra is. Az se gond, ha már végigjátszottad a játékot; ha utána regisztrálsz és kapcsolódsz a rendszerre, visszamenőleg is megkapod a pontokat, így nem kell újra nekifutni csak emiatt.

Térképészet: Akárhányszor egy új városba kerülsz, érdemes bejárni az egészet, kilátókat keresve. Használd a térképet, mivel az első kilátó mindig jelezve lesz rajta. Ha felmászol rá, a többi is megjelenik szép sorban. Nem sok idő, míg megcsinálja ezt az ember, de annál hasznosabb, hiszen innentől minden jelölve lesz a térképen, a mellékküldetésektől kezdve a kódexlapokig (amiket nagyon ajánlatos a játék folyamán összegyűjteni, mert egy ponton probléma lehet, ha kevés van belőlük). A térképen egyébként A-val kijelölhetsz egy helyet, ami aztán a radaron is jelzésre kerül.

Harc: Amint elérsz egy bizonyos pontra a történetben, igencsak jó eséllyel válsz majd legyőzhetetlenné, ha használod a tanult technikákat. Amúgy se nehéz győzni (egy gomb csukott szemmel történő nyomkodása), de gyorsabbá válnak a harcok a mozdulatok használatával. Ha esetleg csapatod is van, akkor próbálj mindig hátba szúrni mindenkit, aki társaiddal küzd. Ha nagyon nem jön be egy technika sem, használd az Y-t, hogy egy beszólással felidegesítsd az ellenséged, így az hibázik egy nagyot.

Közlekedés: A városok közt kétféleképpen tudsz közlekedni. Vagy a megfelelő irányba hagyod el a térképet (ilyenkor érdemes elkötni egy lovat), vagy pedig némi pénzért utazol bárhonnan bárhova. Az utazást ajánló kis épületek a városok bejáratánál találhatóak, általában ott, ahol a lovak is vannak.

Háztetők: A városokon belül a leggyorsabban a háztetőkön ugrálva lehet haladni. A legjobb hatásfok elérése érdekében érdemes a jobb ravasz és az A gomb folyamatos nyomva tartása, így Ezio rohanni, valamint automatikusan ugrani és mászni fog. Sok háztető túl messze van egymástól, hogy átugord, ilyenkor a közéjük kötött kötelekre érdemes figyelni. Legnagyobb ellenséged a tetőkön a madárürülék, amin csúnyán el lehet taknyolni. Amennyiben éppen kergetnek az őrök, ne lepődj meg, ha mászás közben kővel dobálnak és lezuhansz. Ilyenkor a B-t megnyomva újrakapaszkodhatsz.

Sasszem: Ha bármikor Y-t nyomsz, különleges nézőpontba kerülsz. A terep elsötétedik, míg a személyek és fontos dolgok különböző színekben pompáznak. A pirosak a lehetséges ellenségek, a kékek a járókelők, a sárga pedig a jelenlegi célpontot jelöli, akinek még az útvonala is világít a talajon egy darabig. Ezen kívül a rejtekhelyek, titkos ajtók is jelölve vannak, ezek fehéren világítanak. Érdemes használni!

Radar: A radar egyben egy miniatűr térkép is (amennyiben feltérképezted már a területet). A megölni vagy követni való célpontokat pirossal, az elérni valókat zöld keresztel jelöli, a soron következő memóriadarabot felkiáltójel mutatja. A kör tetején egy kis fekete nyíl jelzi, merre van észak, így a térképpel együtt nagyon egyszerű a tájékozódás. Bizonyos dolgok, mint kincsesládák, kódexlapok és egyén, kizárólag a térképen jelölt elemek csak akkor jelennek meg a radaron, ha a közelükbe kerülsz.

Őrök: Sokszor fontos, hogy elkerüld az őrök figyelmét. Amint megjelenik a fejük felett egy kis nyíl, akkor gyanússá válsz nekik. A nyíl sárgáról egyre pirosabbá válik, ahogy közelednek ahhoz, hogy riadót fújjanak miattad. Amíg nem piros a nyíl, addig elbújhatsz, vagy villámgyorsan legyilkolhatod őket.

Fegyverek / páncélok: Fegyvereket és páncélokat is a városokban megtalálható kovácsoknál lehet venni. Előbbiből van kis és nagy méretű, illetve fogyóeszközként újravásárolható is, míg a vértek egyedi tulajdonsága, hogy növelik az életerőt, de el is kopnak, így időnként javítani is kell őket, ami nagyon minimális összegbe kerül.

A saját városod:
A történet eleje felé tulajdonosa leszel egy birtoknak, ami eléggé le van robbanva, innentől kezdve a te feladatod ezt felvirágoztatni; Claudiánál lehet a könyvelésből megtudni, hogy hány százaléknál tartasz. Első dolgod legyen az építész segítségével a teljes "város" renoválása. Sok tízezer aranyba fog kerülni, de ha a küldetések végrehajtása közben csinálod, akkor mindig lesz elég zsetonod, amit rákölthetsz; mellesleg szép lassan egyre keményebb összegek fognak befolyni a Claudia mögötti ládába, amit azonnal vissza is forgathatsz. Először a boltokat renováld, hiszen így egyre olcsóbban juthatsz a portékáikhoz, majd jöhetnek a kis település értékét növelő építmények is.

Az értéknövelés másik módja a festmények vásárlása. Minden városban vannak árusok, akiktől mára híres, akkor viszont sokszor eléggé alulértékelt festményt vehetsz meg. Ezeket egyébként az emeleti galériában tekintheted meg kiaggatva. A festmények mellett kisebb szobrokat is gyűjthetsz, amik a birtok területén találhatók meg.

Minden fegyver és páncél, amivel felszereled Eziót, szintén ide kerül, egy terembe, ahol mindet szemrevételezheted, magadhoz veheted.

A birtok akkor lesz 100%-os, ha mindent összegyűjtöttél, azaz a játék maga is 100%-ra megvan (ez alól kivételt képezhet egy-két achievement).

                                                              Végigjátszások

Kezdetek

Assassin's Creed 2 JátékképekDesmondot irányítva kövesd Lucyt és szállj be az Animus-ba. Ezióként elsőként kisbabaként játszol. Mozdítsd meg kezed, lábad és fejed a képernyőn kijelzett gombokkal. Miután apuci nevet ad neked, visszatérsz a valóságba. Kövesd Lucyt, aki útközben elintéz néhány őrt. További rohanás a lány mögött, majd automatikus kódtörés Desmond módra. Lift után egy egyszerű küzdelem néhány őrrel, majd ismét kövesd Lucyt, míg be nem töm a kocsi csomagtartójába.

Az autóút után új helyszínen Lucy –- miközben követed őt -- elmondja, hogy Desmondból orgyilkost akarnak csinálni. Ő ebbe bele is egyezik, hiszen nem nagyon csípi a Templomosokat. Találkozol Shaunnal és Rebeccá-val. Beszélgess mindenkivel, majd ülj be az Animus 2.0-ba. A történet innentől DNS-szekvenciákra (DNA Sequence) van osztva, amiken belül több memóriadarab van, ezek nevét innentől zárójelben írom a megfelelő helyen.

Sequence 1

Első feladatod, hogy megharcolj Vieri de’ Pazzi embereivel (Boys Will Be Boys), miután belekötnek Ezióba, aki éppen beszédet tart. Néhány ellenség legyőzése után feltűnik Frederico is, aki kíváncsi, hányat tudsz elverni még. Meghalni nem tudsz. A harc után zsebeld ki a földön fekvőket.

Beszélj Fredericóval, aki szerint doktorhoz kéne menni. (You should see the other guy). Tegyél is így, kövesd őt. A megfelelő pillanatokban kell futás közben megnyomnod az A gombot, hogy sikerrel ugrálj a különböző tereptárgyakon. Az orvos gyorsan lekezeli Eziót.

Frederico ezek után kihív egy versenyre. Előbb kell feljutnod a templom tetejére, mint ő (Sibling Rivalry). Rohanj a templomhoz és mássz fel az oldaltetőre szemből, majd a legtetejére oldalról. Ha megelőzöd Fredericót, kövesd a torony tetejére is, de ez már nem verseny.

Frederico hazamenne, de Ezio még nőzne inkább (Nightcap). Látogasd meg Cristinát. Állj rá a jelzett kiálló részre és nyomj Y-t, hogy a térkép kiegészüljön. Ugorj be a szénába. Vieri és emberei keresnek téged. Kerüld el őket. Radaron a zöld kereszt jelzi a célod és a piros pontok az ellenfeleket. Kis futás után el is érkezel a lány ablaka alá. Mássz be Cristinához, majd nyomd meg a képernyőn megjelenő gombokat egy kis erotikáért... Reggel menekülhetsz az őrök elől, hisz az "apósjelölt" rád hívja őket. Mássz fel egy ház tetejére, rohanj picit és ezzel meg is oldódik a probléma.

Ezúttal egy felkiáltójel jelzi a célt, ami nem más, mint egy beszélgetés Ezio édesapjával. (Innentől minden küldetés végeztével felkiáltójelet kapsz, ilyenkor szabadon járhatsz-kelhetsz, vásárolhatsz). Útközben harcba szállhatsz Vieri embereivel, egy kis pénz reményében, de el is kerülheted őket. Ezio apja hegyi beszédbe kezd, de majdnem dicséretbe torkollik a dolog. Feladattal bíz meg: vidd el levelét Lorenzo de’ Medicinek (Paperboy). Egyszerűen juss el a radaron jelölt pontra. Lorenzo nincs otthon. Irány vissza apucihoz. A célnál lévő belső udvaron nyisd ki a ládát némi pénzért, majd érd el a kijelölt pontot. Nyomjál B-t az ajtónál, hogy bekopogj. Ezzel teljesítetted is a küldetést.

Beszélj Claudiával, aki ott ül szemben az ajtóval. Kiderül, hogy a fiúja csalja őt. A feladatod, hogy megkeresd és megbüntesd (Beat a cheat). Menj el a radaron kijelölt ponthoz. Útközben, ha találsz ládákat, nyugodtan nyisd ki őket egy kis pénz reményében. Amint elérsz Duccióhoz, aki éppen egy telt hölgyeménnyel flörtöl. Nyomd meg a képernyőn megjelenő gombokat. Verd össze Ducciót. Érdemes a B-vel megfogni és úgy ütlegelni őt. Ha legyőzted, ezzel meg is van a küldetés.

Most két lehetséges misszió is rendelkezésedre áll. Menj Mariához, Ezio anyjához (Friend of the family). Kövesd őt. Találkozhatsz a fiatal Leonardo Da Vincivel. Vedd fel Da Vinci felszerelését (nyomd meg egyszer a B-t), majd kövesd őt. Menj a radaron kijelölt pont felé. Nyugodtan rohanhatsz, ők is futnak utánad. A célodnál dobd le a cuccot. Ezzel meg is vagy a küldetéseddel.

Az utolsó felkiáltójel a radaron Petruccióhoz vezet. Beszélj vele. Neki meg kell szerezned a sastollakat, amik a házak tetején vannak (Petruccio’s Secret). Erre két és fél perced van, itt tökéletesen begyakorolhatod a háztetőn mászkálást. Nem tűnik kevésnek az idő, de ha nem vagy elég ügyes, nem tudod összegyűjteni a tollakat. Ha megvan mind a három, kényelmesen vissza mehetsz Petruccióhoz. Kopogj be az ajtón. Ezek után gyűjtheted a tollakat az egész játék alatt.

Újabb felkiáltójel jelent meg a radaron, de útközben nyugodtan körülnézhetsz a boltokban is. Akár az orvost is meglátogathatod, akit egy fehér kereszt jelez a radaron, ha esetleg megsérültél volna útközben. Érdemes megjegyezni, hogy küldetések indításakor feltöltődik az életerőd, így nem érdemes pénzt költeni orvosra feladatokon kívül.

Újra kopogtass az ajtón. Ezio édesapja megkér, hogy vigyél el két levelet és hozz vissza neki egyet (Special delivery). Így a radaron három zöld kereszt is megjelenik, természetesen ezekhez kell eljutni. Az egyik levelet egy kis hátsó udvarban kell leadnod, érdemes az itteni ládát kinyitni, a másik levelet pedig egy ház tetejére kell kézbesítened. Az itt lévő alak kissé bizalmatlan, attól fél hogy követtek és azt mondja Eziónak, szóljon apjának, hogy ma este cselekednek. A levelet, amit vissza kell vinned atyádnak, egy postagalambnál találod az egyik ház tetején.

Újabb felkiáltójel, a megszokott helyen kopogtass az ajtón. Ezio apját elkapták, el kell jutnod a Palazzo tetején lévő cellához, és rá kell jönnöd, miért is börtönözték be őt (Jailbird). Innentől kezdve az őrök is ellened vannak, tehát próbálj a háztetőkön közlekedni. A strázsáknál nincs túl sok pénz, szóval még csak harcolni sem érdemes velük, inkább haladj szépen a háztetőkön. Ügyesen juss fel a torony tetejéig a jelzett ponthoz. Ezio apja elmondja, hogy a szobájában van egy titkos ajtó, ami mögött egy ládát találhat, amit ha kinyit, olyan dolgokat lelhet, amik elsőre furcsák lehetnek számára. Utad innentől a családi házba vezet. Odaérve az a feladatod, hogy megszerezd Ezio édesapjának dokumentumait, és hogy eljuttasd azokat Uberto Albertinek (Family heirloom). Itt az ideje, hogy az Y-t megnyomva megváltoztasd a kameramódod, mely által egyértelművé válik, hogy a kandalló mögött van a titkos ajtó. Nyisd ki! A láda veled szemben van, végre hozzád kerül a orgyilkos felszerelés. Amint kilépsz az ajtón, rád támadnak az őrök. Miután legyőzted az őket, folytasd az utad a radaron kijelölt pont felé. A dokumentumok átadásával a küldetésnek vége szakad.ű

Következő feladatod (Last Man Standing) során láthatod, amint Ezio apját és testvéreit felakasztják, az egészet Uberto felügyeli. Harcolnod, illetve menekülnöd kell. Amint leráztad üldözőidet, kész is vagy. Az Animus 2.0 újratölti az emlékeket. Annettától megtudod, hogy a család női tagjai biztonságban vannak.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

What is a common blood oppression

(AFremalaxJar, 2018.10.12 01:01)

Pression arterielle est comment calleux votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre manque de sensibilite bat, il pompe le sang a tous egards vos arteres a la flanerie de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-2-5mg-comprime-pellicule-boite-de-28/